10 feb. 2014

Äntligen

Äntligen börjar bitarna falla på plats. Livet hoppandes mellan olika stall för att få in cash varje månad är om två veckor slut! 
Börjar ett nytt kapitel i livet som innebär nytt jobb och flytt. Har fått jobb nere i Skurup hos Joakim Lövgren, en av Sveriges största tränare. Detta innebär att jag om lite mindre än två veckor flyttat ner till mammsen i Ystad innan jag hittar en egen lägenhet! Känns väldigt skönt med något nytt och stabilt påväg. Ända sen studenten har det varit upp och ner som en bergochdalbana utan struktur. 
Klart det känns tråkigt att lämna Kalmar och mina fina vänner samtidigt som det känns väldigt skönt att slippa denna skvaller hålan och gå vidare mot något större! Jag är så himla glad över att ha fått denna chansen! Jobbar mina sista dagar hos Klaus denna veckan! Har börjat packa ner mitt liv i flyttkartoner (nu man inser hur mycket kläder man har). Allt känns så jävla bra just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar