3 jan. 2014

Underbart

2013 lider mot sitt slut. Så hemskt mycket som hänt detta året! Mycket glädje, mycket sorg.. Jag väljer dock att fokusera på det positiva! Tänkte köra en liten genomgång av året här. Kanske mest för min egen del, tänka tillbaka och minnas! Har jobbat heltid ända sen i slutet på november, sjukt gutt! Jag bara älskar mitt jobb, underbara chefer och underbara kollegor!

Januari: En inte så händelserik månad, pluggade och jobbade! En höjdpunkt var årets travgala i Kalmar. Fy fan vilken dag men fy fan vilken rolig kväll!
Februari: Var uppe och hälsa på bästa Gabriella i Uppsala. Hade haft körkort i typ 2 månader men vad gör väl det! Kag och Amanda satte oss i bilen dunkade musik och körde mitt i natten. Bild på mig och Theo Chihuahuan hos Gabriella 


Fortsättning följer
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar